Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Както решиш, моята беше внт25, но си взех счупено 2256 и ползвах корпуса му. Купих си кетридж за 2256, това беше преди 2г и нещо и струваше 300лв, сега са по-евтини.Минал съм около 25-30к км.
    Alfa Romeo 166 2.4jtd

    Comment


    • Колеги, при мен мисля че стана ясно защо не върви постоянно колата - искрят ми бобините - всички - макар и леко, си искрят. Измерих масите към 2те глави и ЕКУ-то - ОК са. Връзката м/у свещта и корпуса също е ОК. Единствено свещите бяха с междуелектродно разстояние 1,1мм, при препоръчителни 0.7мм, което може да е причина за искрене . Коригирах го на всички свещи и взех и нови бобини BOSCH. В началото нямаше искрене, но съвсем скоро и новите бобини почнаха да искрят Как може такова нещо?? Гледахме с колега още един V6 и при него искряха, макар и по-лекичко. Та явно това е масов проблем при V6ците, а може би и не само там.
      Сега само се чудя как може да продават такива ментета или има друга причина чисто нови бобини да искрят с отлични оригинални NGK свещи???
      '05 166 V6
      '98 156 2.0 TS ex ...

      Comment


      • Аз мисля, че едва ли ще се намери бобина или кабел, които изобщо да не искрят, дори и малко.

        Можеш да пробваш да ги напръскаш с противовлажен спрей за ел. вериги.

        Нещо от сорта на това:

        http://www.prospeed.bg/bg/product/4338/12


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Ето нещо изпитано, работи на 100%. Наистина уникална нано технология

          http://www.praktiker.bg/bg/Greases/%...CTRIC/p/456793
          Alfa Romeo 164 TS Super 1997
          Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDm 20V Sportronic 2005
          Alfa Romeo 166 FL 2.4 JTDm 20V 2004 - EX
          Alfa Romeo 164 TS Super 1995 - EX

          Comment


          • Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщение
            Колеги, при мен мисля че стана ясно защо не върви постоянно колата - искрят ми бобините - всички - макар и леко, си искрят. Измерих масите към 2те глави и ЕКУ-то - ОК са. Връзката м/у свещта и корпуса също е ОК. Единствено свещите бяха с междуелектродно разстояние 1,1мм, при препоръчителни 0.7мм, което може да е причина за искрене . Коригирах го на всички свещи и взех и нови бобини BOSCH. В началото нямаше искрене, но съвсем скоро и новите бобини почнаха да искрят Как може такова нещо?? Гледахме с колега още един V6 и при него искряха, макар и по-лекичко. Та явно това е масов проблем при V6ците, а може би и не само там.
            Сега само се чудя как може да продават такива ментета или има друга причина чисто нови бобини да искрят с отлични оригинални NGK свещи???
            Как така искрят бобините?
            Алфа...всичко друго е компромис!
            http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
            Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
            Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

            Comment


            • Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
              Как така искрят бобините?
              Е така

              Виждаш как между бобината и алуминиевия капак на клапаните от време на време пресветва (образува се нещо като малка "паяжина" от електричество).
              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

              FIAT Coupe 16VT
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Аз мисля, че едва ли ще се намери бобина или кабел, които изобщо да не искрят, дори и малко.
                Защо така мислиш? Според мен, ако изолацията е здрава и вторичната намотка също, няма причина да се "празни" другаде.

                Можеш да пробваш да ги напръскаш с противовлажен спрей за ел. вериги.

                Нещо от сорта на това:

                http://www.prospeed.bg/bg/product/4338/12
                http://www.praktiker.bg/bg/Greases/%...CTRIC/p/456793[/QUOTE]

                Първоначално публикувано от FEN TEMPRA BG Покажи съобщение
                Ето нещо изпитано, работи на 100%. Наистина уникална нано технология
                Ще пробвам, ама не ми се вярва да помогне. Ако имах пукнатини в корпуса ОК, ама няма такива
                '05 166 V6
                '98 156 2.0 TS ex ...

                Comment


                • Възбуди любопитството ми с този казус,при мен също на предния ред имаше светене от две от бобините,но колата прекъсваше и придърпваше когато беше на висока предавка с ниска скорост,след смяната на 2-те бобини колата работи чудесно,но не съм си правил труда да погледна дали е дискотека пак,но ще го направя и ще пиша резултата какъв е.

                  Comment


                  • Колеги, някой може ли да ми даде координати на фирмата в Стрелча за рециклиране на рефлектори или на някоя друга фирма, занимаваща се с подобни услуги? Мерси предварително!
                    Алфа...всичко друго е компромис!
                    http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                    Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                    Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                    Comment


                    • http://ewertlak.com/
                      Ето това са те.

                      Comment


                      • Мерси! Дали днес работят, че на телефоните не вдига никой?
                        Алфа...всичко друго е компромис!
                        http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                        Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                        Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                        Comment


                        • Нещо интересно

                          Колеги, вижте на какво попаднах. Как ви се струва?

                          http://olx.bg/ad/novi-farove-halogen...tml#bf660ca01a
                          sigpic Alfa Romeo 166 TS

                          Comment


                          • Ако съм строшил моите офертата е добра Но иначе рециклирането за мен е много по добър вариант
                            ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                            Comment


                            • Моите са много зле, отварях ги, чистих ги, но не работят машинките, нито ръчната настройка е ок... И всичко заради това, че някой преди мен е изкормил ксенона и ги е прецакал жестоко. Изглеждат добре горе - долу, но до там. Рециклиране имаш предвид рефлекторите ли? А някой знае ли къде стои модула на алрмата? Или е заедно с централното в жълтата кутийка зад ICS-а?
                              sigpic Alfa Romeo 166 TS

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от pianev Покажи съобщение
                                Моите са много зле, отварях ги, чистих ги, но не работят машинките, нито ръчната настройка е ок... И всичко заради това, че някой преди мен е изкормил ксенона и ги е прецакал жестоко. Изглеждат добре горе - долу, но до там. Рециклиране имаш предвид рефлекторите ли? А някой знае ли къде стои модула на алрмата? Или е заедно с централното в жълтата кутийка зад ICS-а?
                                Фабричната аларма е в дясната страна на багажника.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X